Selecteer een pagina

Aanbod 

Diensten

Van kledingkasten tot keukens opruimen, het creëren van een thuiswerkplek, hele huizen organiseren of simpelweg ontspullen; voor alles kun je bij mij terecht. Het doel is dat er orde en overzicht komt, dat spullen een logische en vaste plek krijgen en ruimtes weer optimaal gebruikt kunnen worden.

Ik ben een enthousiaste opruimcoach en steek graag mijn handen uit de mouwen. 

Er is een oplossing voor ieder budget. Naast pakketten bied ik ook maatwerk, waarbij alles afhangt van jouw individuele situatie en wensen. 

Kledingkast: 4,5 uur €270 (ex. btw)

Ik help je om jouw kledingkast op te ruimen en te organiseren. Alleen de kleren waarin jij je écht goed voelt, krijgen een plek in je kast. In een georganiseerde kast vind je snel de items die je zoekt. Zo start je elke dag met een opgeruimd gevoel. Kortom, ben jij toe aan:

  • overzicht en structuur in je kledingkast
  • alleen maar kleding waar je écht blij van wordt en die je past
  • afscheid nemen van kleding die je niet meer draagt
  • een logische indeling van je kast
  • een duidelijk systeem om je kast opgeruimd te houden
Ik geef je inspiratie voor nieuwe kledingcombinaties en voorzie je van tips & tricks. Vooral wil ik dat jij weer blij wordt als als je jouw kast opent! 

Speelgoed: 4 uur €240 (ex. btw) 

De dagelijkse frustratie van speelgoed. We gaan overzicht creëren, zodat je per dag niet meer dan 10 minuten bezig bent om alles op te bergen en de kinderen daar zelf ook bij kunnen helpen.
 
  • we starten met opruimen, sorteren en categoriseren
  • al het speelgoed krijgt een logische en vaste plek
  • we maken gebruik van de al aanwezige opbergmaterialen en ik adviseer over slimme opbergers
  • we zorgen voor een dagelijkse opruimroutine, mét je kinderen
Omdat er een structureel (opberg) systeem is gemaakt weet iedereen in het gezin wat waar ligt en waar het ook weer opgeborgen moet worden. Nu is het een kwestie van onderhouden en natuurlijk lekker spelen!

Keuken: 4,5 uur €270 (ex. btw)

De keuken is de leukste plek van het huis, maar is jouw keuken ook goed ingedeeld en georganiseerd? Opruimen en creëren van een logische indeling van je keuken kost simpelweg tijd. Het verschil maak je echt door eenmalig die tijd te investeren én de juiste opbergers aan te schaffen.

De voordelen:

  • in één oogopslag zien wat je hebt
  • je keukenspullen per categorie uitgezocht
  • logische en praktische indeling voor het hele huishouden (inclusief kinderen)
  • over de datum producten gaan in de prullenbak en keukenspullen die niet meer gebruikt worden, gaan we weggeven of verkopen
  • overzicht in je keuken door het gebruik van slimme opbergers

Structuur aanbrengen in jouw keuken betaalt zich elke dag terug in allerlei kleine momentjes, omdat je de juiste indeling hebt én omdat je spullen op een vaste plek liggen. Die kleine momentjes geven je tijd. Tijd die je niet wil verspillen aan het zoeken naar een schaar of die ene tupperware bak.

Thuiswerkplek: 3 uur €180 (ex. btw) 

De meeste woningen zijn nu eenmaal niet ingericht als kantoor. Omdat we nu veel thuis moeten werken kan dat leiden tot een ongeorganiseerd en onrustig gevoel.

Het doel is om je thuiswerkplek zo in te richten dat je er én efficiënt kan werken én er een plek komt die ook fijn aanvoelt. Waardoor je zin hebt om er lekker te werken (en te wonen)!

  • we kiezen één plek waar we een compacte werkplek creëren
  • we richten een ergonomische werkplek in 
  • we organiseren alleen de essentiële werkspullen op je bureau
  • al je spullen krijgen een vaste plek
  • ik adviseer je over de juiste tools om er een fijne en functionele plek van te maken  

Een opgeruimde omgeving geeft een positief effect, het zorgt ervoor dat je je beter kunt concentreren en je ervaart letterlijk minder fysieke afleiding.  

Zolder of garage: 6,5 uur €390 (ex. btw) 

De zolder of garage; een ruimte in huis waar je minder vaak komt en waar in de regel veel verschillende soorten spullen worden opgeslagen. Maar juist een opgeruimde garage of zolder kan je een groot gevoel van rust bezorgen, omdat je precies weet wat je daar bewaart en je alleen spullen bewaart die echt belangrijk voor je zijn. 

Een zolder of garage dient functioneel en praktisch te zijn: 

  • optimaal gebruik maken van de ruimte
  • overzicht van wat je hebt 
  • gerichte keuzes over wat je wilt bewaren, en wat weg kan
  • alles wordt gelabeld en op een logische plek opgeborgen
  • nooit meer uren op zoek naar iets dat ergens zou moeten liggen

Het is fijn om die afgesloten ruimtes in je hoofd open te breken en schoon schip te maken. Zelfs de rommelige zolder die je niet dagelijks ziet, slurpt toch energie.

Styling: vanaf €150 (ex. btw) 

Hulp nodig bij het stylen of (her)inrichten van je woonkamer, baby- of speelkamer of een andere ruimte? Ik help je graag om (met bestaande spullen) een ruimte meer sfeer, of juist wat meer rust te geven.

Praktisch advies bij je thuis: 2 uur €150 (ex. btw)

  • We bespreken de juiste indeling om met bestaande meubels en accessoires een geheel te creëren, inclusief tips en tricks om daarna zelf verder te gaan.
  • De handen gaan uit de mouwen! We gaan aan de slag, denk aan het verschuiven van meubels, hergroeperen van accessoires en planten.
  • Vaak hebben kleine aanpassingen in een kamer al een groots effect.

Uitgebreid advies: 6 uur €400 (ex. btw)

  • We gaan kijken naar de juiste indeling voor meer eenheid en je ontvangt een totaaladvies (kleurplan, interieur-en meubeladvies).
  • Dit is inclusief een inspiratielijst (waar kun je wat kopen) en een specifieke zoekopdracht (lamp, bank of die eyecatcher die nog mist in jouw huis).
  • Eventueel gaan we samen naar de juiste winkel voor bijvoorbeeld verf/behang, accessoires of die ene lamp die je nog mist.

Met een frisse blik kijk ik naar je huis en kom ik met praktische, originele en creatieve oplossingen. Ik geef je tips & tricks: van inrichting tot kleuradvies en een product overzicht passend bij jouw stijl.

 

Verhuizen: vanaf €500 (ex. btw)

Inpak- en uitpakservice of je huis verkoopklaar maken.

Een verhuizing is het ideale moment om van overbodige spullen afscheid te nemen en een frisse start te maken in je nieuwe huis.

Bij het inpakken van de spullen maken we samen sneller keuzes van wat er wel en niet meegaat. Bij het uitpakken zorgt Fairy Organized ervoor dat er een praktische en logische indeling wordt gecreëerd.

Iedereen ziet op tegen verhuizen. Vaak weet je niet waar je moet beginnen en krijg je stress van alle to do’s op je lijst. Ik zorg ervoor dat  dit proces makkelijker, efficiënter en leuker wordt.

Cadeaubon: vanaf 3 uur (€180 ex. btw)

Ken jij iemand die hulp kan gebruiken bij het opruimen en organiseren van bijvoorbeeld de babykamer, speelgoed of kledingkast? Geef een origineel cadeau waar zij of hij écht wat aan heeft!

Een gemiddelde opruimsessie duurt drie tot vier uur, en je zult versteld staan van wat we allemaal kunnen bereiken in deze tijd.

Tarieven

 

Fairy Organized hanteert een uurtarief van € 60,- (ex. BTW)

Het uurtarief is exclusief reiskosten van € 0,35 per km bij een afstand van meer dan 10 km enkele reis. Indien de benodigde reistijd meer dan 30 minuten bedraagt, reken ik de helft van het uurtarief door.

Eventuele parkeerkosten worden doorberekend

Kledingkast: 4,5 uur €270 (ex. btw)

Ik help je om jouw kledingkast op te ruimen en te organiseren. Alleen de kleren waarin jij je écht goed voelt, krijgen een plek in je kast. In een georganiseerde kast vind je snel de items die je zoekt. Zo start je elke dag met een opgeruimd gevoel. Kortom, ben jij toe aan:

  • overzicht en structuur in je kledingkast
  • alleen maar kleding waar je écht blij van wordt en die je past
  • afscheid nemen van kleding die je niet meer draagt
  • een logische indeling van je kast
  • een duidelijk systeem om je kast opgeruimd te houden
Ik geef je inspiratie voor nieuwe kledingcombinaties en voorzie je van tips & tricks. Vooral wil ik dat jij weer blij wordt als als je jouw kast opent! 

Speelgoed: 4 uur €240 (ex. btw)

De dagelijkse frustratie van speelgoed. We gaan overzicht creëren, zodat je per dag niet meer dan 10 minuten bezig bent om alles op te bergen en de kinderen daar zelf ook bij kunnen helpen.
 
  • we starten met opruimen, sorteren en categoriseren
  • al het speelgoed krijgt een logische en vaste plek
  • we maken gebruik van de al aanwezige opbergmaterialen en ik adviseer over slimme opbergers
  • we zorgen voor een dagelijkse opruimroutine, mét je kinderen
Omdat er een structureel (opberg) systeem is gemaakt weet iedereen in het gezin wat waar ligt en waar het ook weer opgeborgen moet worden. Nu is het een kwestie van onderhouden en natuurlijk lekker spelen!

Keuken: 4,5 uur €270 (ex. btw)

De keuken is de leukste plek van het huis, maar is jouw keuken ook goed ingedeeld en georganiseerd? Opruimen en creëren van een logische indeling van je keuken kost simpelweg tijd. Het verschil maak je echt door eenmalig die tijd te investeren én de juiste opbergers aan te schaffen.

De voordelen:

  • in één oogopslag zien wat je hebt
  • je keukenspullen per categorie uitgezocht
  • logische en praktische indeling voor het hele huishouden (inclusief kinderen)
  • over de datum producten gaan in de prullenbak en keukenspullen die niet meer gebruikt worden, gaan we weggeven of verkopen
  • overzicht in je keuken door het gebruik van slimme opbergers

Structuur aanbrengen in jouw keuken betaalt zich elke dag terug in allerlei kleine momentjes, omdat je de juiste indeling hebt én omdat je spullen op een vaste plek liggen. Die kleine momentjes geven je tijd. Tijd die je niet wil verspillen aan het zoeken naar een schaar of die ene tupperware bak.

Thuiswerkplek: 3 uur €180 (ex. btw)

De meeste woningen zijn nu eenmaal niet ingericht als kantoor. Omdat we nu veel thuis moeten werken kan dat leiden tot een ongeorganiseerd en onrustig gevoel.

Het doel is om je thuiswerkplek zo in te richten dat je er én efficiënt kan werken én er een plek komt die ook fijn aanvoelt. Waardoor je zin hebt om er lekker te werken (en te wonen)!

  • we kiezen één plek waar we een compacte werkplek creëren
  • we richten een ergonomische werkplek in 
  • we organiseren alleen de essentiële werkspullen op je bureau
  • al je spullen krijgen een vaste plek
  • ik adviseer je over de juiste tools om er een fijne en functionele plek van te maken  

Een opgeruimde omgeving geeft een positief effect, het zorgt ervoor dat je je beter kunt concentreren en je ervaart letterlijk minder fysieke afleiding.  

Zolder of garage: 6,5 uur €390 (ex. btw)

De zolder of garage; een ruimte in huis waar je minder vaak komt en waar in de regel veel verschillende soorten spullen worden opgeslagen. Maar juist een opgeruimde garage of zolder kan je een groot gevoel van rust bezorgen, omdat je precies weet wat je daar bewaart en je alleen spullen bewaart die echt belangrijk voor je zijn. 

Een zolder of garage dient functioneel en praktisch te zijn: 

  • optimaal gebruik maken van de ruimte
  • overzicht van wat je hebt 
  • gerichte keuzes over wat je wilt bewaren, en wat weg kan
  • alles wordt gelabeld en op een logische plek opgeborgen
  • nooit meer uren op zoek naar iets dat ergens zou moeten liggen

Het is fijn om die afgesloten ruimtes in je hoofd open te breken en schoon schip te maken. Zelfs de rommelige zolder die je niet dagelijks ziet, slurpt toch energie.

Styling: vanaf €150 (ex. btw)

Hulp nodig bij het stylen of (her)inrichten van je woonkamer, baby- of speelkamer of een andere ruimte? Ik help je graag om (met bestaande spullen) een ruimte meer sfeer, of juist wat meer rust te geven.

Praktisch advies bij je thuis: 2 uur €150 (ex. btw)

  • We bespreken de juiste indeling om met bestaande meubels en accessoires een geheel te creëren, inclusief tips en tricks om daarna zelf verder te gaan.
  • De handen gaan uit de mouwen! We gaan aan de slag, denk aan het verschuiven van meubels, hergroeperen van accessoires en planten.
  • Vaak hebben kleine aanpassingen in een kamer al een groots effect

Uitgebreid advies: 6 uur €400 (ex. btw)

  • We gaan kijken naar de juiste indeling voor meer eenheid en je ontvangt een totaaladvies (kleurplan, interieur-en meubeladvies).
  • Dit is inclusief een inspiratielijst (waar kun je wat kopen) en een specifieke zoekopdracht (lamp, bank of die eyecatcher die nog mist in jouw huis).
  • Eventueel gaan we samen naar de juiste winkel voor bijvoorbeeld verf/behang, accessoires of die ene lamp die je nog mist.

Met een frisse blik kijk ik naar je huis en kom ik met praktische, originele en creatieve oplossingen. Ik geef je tips & tricks: van inrichting tot kleuradvies en een product overzicht passend bij jouw stijl.

Verhuizen: vanaf €500 (ex. btw)

Inpak- en uitpakservice of je huis verkoopklaar maken.

Een verhuizing is het ideale moment om van overbodige spullen afscheid te nemen en een frisse start te maken in je nieuwe huis.

Bij het inpakken van de spullen maken we samen sneller keuzes van wat er wel en niet meegaat. Bij het uitpakken zorgt Fairy Organized ervoor dat er een praktische en logische indeling wordt gecreëerd.

Iedereen ziet op tegen verhuizen. Vaak weet je niet waar je moet beginnen en krijg je stress van alle to do’s op je lijst. Ik zorg ervoor dat  dit proces makkelijker, efficiënter en leuker wordt.

Cadeaubon: vanaf 3 uur (€180 ex. btw)

Ken jij iemand die hulp kan gebruiken bij het opruimen en organiseren van bijvoorbeeld de babykamer, speelgoed of kledingkast? Geef een origineel cadeau waar zij of hij écht wat aan heeft!

Een gemiddelde opruimsessie duurt drie tot vier uur, en je zult versteld staan van wat we allemaal kunnen bereiken in deze tijd.

Tarieven

Fairy Organized hanteert een uurtarief van € 60,- (ex. BTW)

Het uurtarief is exclusief reiskosten van € 0,35 per km bij een afstand van meer dan 10 km enkele reis. Indien de benodigde reistijd meer dan 30 minuten bedraagt, reken ik de helft van het uurtarief door.

Eventuele parkeerkosten worden doorberekend.

Contactgegevens

Fairy Organized
eefje@fairyorganized.nl
06-55861905
KVK: 77187210

Social Media

Partners

Disclaimer      Privacyverklaring      Leveringsvoorwaarden        ©2021 Fairy Organized