Werkwijze 

Maatwerk

Iedere sessie is anders en vraagt om maatwerk. Alles hangt af van jouw individuele situatie en wensen. Het doel is dat er orde en overzicht komt, dat spullen een logische en vaste plek krijgen en ruimtes weer optimaal gebruikt kunnen worden.

Wil je praktische hulp of coaching? Een eenmalige opruimsessie? Alleen wat tips om daarna zelf aan de slag te gaan of wil je alles uit handen geven en Fairy Organized laten opruimen? We bespreken dit tijdens het gratis en vrijblijvende intakegesprek.

Fairy Organized hanteert de volgende werkwijze:

Werkwijze

1. Contact

Vaak is het eerste contact via de telefoon en dan bespreken we kort waar jij mijn hulp voor wilt inschakelen. We maken een afspraak voor een gratis en vrijblijvend intakegesprek bij jou thuis.

2. Gratis & vrijblijvend intakegesprek

We starten met het intakegesprek van ongeveer 45 minuten waarin we:

  1. Bespreken wat je behoeften, wensen en uitdagingen zijn.
  2. Samen kijken naar het gedeelte/ruimte van je huis dat we gaan aanpakken.
  3. Bekijken welke opbergmogelijkheden al aanwezig zijn.
  4. Eventueel foto’s maken van de situatie (before) voor de sessie.

Aan het einde van het gesprek kan ik je al een inschatting geven van de kosten. Eventueel bekijken we de agenda om een opruimsessie in te plannen.

3. Offerte en plan van aanpak incl. planning

Je ontvangt uiterlijk twee dagen na het intakegesprek een offerte met daarbij het plan van aanpak en een planning. Na akkoord op deze offerte maken we een afspraak om aan de slag te gaan.

4. Aan de slag – opruimsessie

Tijdens de opruimsessie laat ik je zien hoe je met mijn praktische opruimmethode ervoor kunt zorgen dat je snel een duidelijk resultaat ziet en ervaart. Uiteraard kun je die zelf daarna ook gemakkelijk toepassen. 

We kijken naar wat voor spullen je hebt en gaan elk ding zijn eigen, vaste plek geven. Op deze manier weet je altijd waar je iets moet wegleggen en kun je het snel vinden als je het nodig hebt.

Een gemiddelde opruimsessie duurt 3 tot 4 uur en je zult versteld staan van wat we allemaal kunnen bereiken in deze tijd!

5. Doel bereikt en evaluatie

Na een maand neem ik telefonisch contact met je op om te horen hoe je het gehele proces hebt ervaren en of er nog verdere hulp nodig is van Fairy Organized.

Verschillende sessies met Fairy Organized

Coaching - opruimsessie

Samen gaan we aan de slag en stap voor stap ervaar je hoe je zelf in de toekomst alles opgeruimd en overzichtelijk kunt houden.

Alles uit handen - opruimsessie

Geen tijd om zelf op te ruimen? Dan doe ik het voor je! We bepalen van tevoren samen wat er bewaard kan worden en wat weg kan. Vervolgens ben ik degene die opruimt, ordent, sorteert en een praktische indeling maakt, daarbij gooi ik niets weg zonder te overleggen.

Verhuissessie

Inpak- en uitpakservice.

Een verhuizing is het ideale moment om van overbodige spullen afscheid te nemen en een frisse start te maken in een nieuwe woonomgeving.

Bij het inpakken van de spullen maken we samen sneller keuzes van wat er wel en niet meegaat. Bij het uitpakken zorgt Fairy Organized ervoor dat er een praktische en logische indeling wordt gecreëerd.

Stylingsessie

Hulp nodig bij het stylen of herinrichten van je woonkamer, kinder- of speelkamer, boekenkast of keuken?

Ik help je graag om (met bestaande spullen) een ruimte meer sfeer of wat meer rust te geven. Zie hiervoor ook de voorbeelden in mijn portfolio.

Contactgegevens

Fairy Organized
eefje@fairyorganized.nl
06-55861905
KVK: 77187210

Partners

Disclaimer      Privacyverklaring      Leveringsvoorwaarden        ©2020 Fairy Organized